Svar till Anonym nr2

Anonym om Svar på fråga nr3:
Vad guligt att du svarade så fort, vilken tu att jag kikade in igen:) Finns bara (tyvärr) vissa människor som kanske skulle tycka att det var konstigt att fråga en 93 (jag är inte mycket yngre) om tips, råd osv inom friidrotten. Och att man istället borde fråga någon vuxen. Men jag tycker att du verkar vara helt rätt person att ställa frågor till! :) Fortsätt gärna skriva om träning och friidrott, det peppar mig!

Hej Anonym!
Jag ville bara meddela dig att jag kommer tyvärr inte kunna kommunicera med dig mer för jag vet inte vem du är och det gör så att jag ger ut information till någon som inte vet vem det är tyvärr.. om du vill prata med mig bättre så får du presentera dig bättre.


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0