Svar på fråga nr3



Hej anonym!
För det första vem skulle skriva dumma saker till dig pga du skriver frågor till mig? Det undrar jag lite utav dig;)
Vilken klubb är du med? vad rolig att du håller på vi kanske har setts tidigare?
Jag har måånga fina friidrotts vänner, alla är så gulliga och snälla. Det finns vissa som kan vara bland mina bästa vänner.
Jag träffar många nya varje år och blir mer vän med alla och lär känna mina motståndare mer och mer.
Kan inte sätta fingret på exakt hur många vänner jag har men det är väldigt många.
Efter som jag tävlar mycket runt om Sverige träffar man samma personer ett antal gånger.

Tack för din fråga, hoppas det hjälpte dig!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad guligt att du svarade så fort, vilken tu att jag kikade in igen:) Finns bara (tyvärr) vissa människor som kanske skulle tycka att det var konstigt att fråga en 93 (jag är inte mycket yngre) om tips, råd osv inom friidrotten. Och att man istället borde fråga någon vuxen. Men jag tycker att du verkar vara helt rätt person att ställa frågor till! :) Fortsätt gärna skriva om träning och friidrott, det peppar mig!

2010-11-11 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0