Mitt sportlovs vecka.

Under denna underbara lov har jag: Sovit, tränat, SPELAT som tusan;D fotat, gått prommis när det var fint väder, läst mina två böcker som jag måste läsa över lovet från skolan, Ena boken, låt den rätta komma in som jag läser älskar jag verkligen! eller älskar och älskar, den e bra så långt jag har kommit nu.

Marcus klagar på mig för att jag har suttit och spelat hela veckan men det finns inget annat att göra när alla mina vänner är borta och åker skidor och annat.. Så sorry Älskling!

Jag tycker att loven är till för mig att träna och vila och helt enkelt ta det lungt. Jag träffar Marcus om kvällarna några timmar då och då, och jag nöjer mig med det. Skulle ha varit kul att få shoppa men jag behöver spara mina pengar.
Jag är nöjd och glad:D I helgen så kommer jag vara med Marcus och då kommer vi väll hitta på något roligt:D
Aa har inte så mycket mer att skriva, hörs senare:)

God natt!
//miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0