Sjuk dag nr 4

Okej idag är det torsdag och jag sliten som tusan, håret är fett trassligt, fettigt och stort... jag har inte orkat duscha eller borstat håret på par dar hur äckligt är inte det från skal ett till tio?? fy idag ska jag hoppa in i duschen för nu äntligen har jag fått bort min feber. Jag har haft typ 39-40 graders feber i tre dagar... inte kul:(
Nu har jag lite ork att skriva lite mer och duscha men tydligen ska vi på fotografiska museet i morgon som jag jätte gärna vill gå på men det tycker inte mamma:(
Men vi får se hur det blir!
//miss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu kan du se i min blogg hur jag såg ut på balen i 9an:) haha

Kram

2011-02-04 @ 13:38:05
URL: http://sofienordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0