Svarar på frågan.

Fick en fråga från Lisa och nu svarar jag dig:)
Lisa
om Shopping:
hejjjjjj missfortunes! :):):)
hur ofta i veckan tränar du och hur lång tid brukar träningarna ta?

du mottiverar mig att börja träna :P


Tack för din fråga:)
Jag tränar fyra gånger i veckan och jag tränar i 2 timmar.
Jag har tränat väldigt länge och tränar mer nu när jag är äldre.
Vad kul att jag motiverar dig, det är jätte kul med friidrott och jag rekommenderar dig till det.
Hur gammal är du? Och vart bor du? har du hållt på med idrott förut??


MVH//

Kommentarer
Postat av: lisa igen :)

hej igen! jag bor i stockholm och tränar då och då för att hålla igång.

hur lägger du upp din träning? har du något mål med den det här året? jag är 16 år :))



Lisa

2010-11-07 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0