Sammanfattning av helgen:)

I fredags var jag med Marcus och hans kompisar Fredrik och Danne.
Vi spelade GTA och satt och snacka lite och drog ut en stund.
Sov kvar hos Marcus.

Lördagen åkte jag och Marcus in till stan för att kolla lite senare  åkte vi till min mormor och låsas morfar för dom hade bjudit mig och min familj på middag, så då var vi där ett tag och sen åkte vi hem till Marcus och kollade på Kiss ass med Danne. Var rätt så bra men den var en vanlig överdriven b amerikansk film...

Söndags... träning som vanligt inte lika jobbigt denna gång men var ensam med Frida den här träningen, rätt så skönt.. Kollade på prince of persia med Marcus och Fredrik senare på kvällen. 

Måndag..  Den här veckan och nästa vecka är det prao som gäller... är ledig i dag men kommer jobba i morgon...

Just nu sitter jag och mumsar i mig kakor:D (Dålig webb bild) 
.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0