Prao,träning och plugg..

Idag var vi i täby hållet och ända ut till Åkersberga, Första gången jag åker roslagsbanan yeeey;)

Träningen gick super, mådde illa redan innan men tänkte inte så mycket på det.
Vi började med wissman uppvräming som vi kallar det för eftersom Johan Wissman har get ut sin uppvärming så vi andra ska kunna stärka upp oss och bli bättre, Sen kan man självklart byta övningar och göra lite olika.

Och för er som inte vet vem de e är han en 400m löpare och är väldigt duktig.
(bild från google!)


I alla fall så efter det körde vi 6st tre punkt starter (två fot insättningar och en arm/hand)
Visar i bild (bilden är från google!)

som gick väldigt bra fick bra tryck och jag kände mig snabb. Och vi har ine ens börjat med spikskor och det känns bra.
Efter det körde vi 3x3 80m Altså tre lopp sen fem min vila, tre lopp, fem min vila, sen tre lopp till. Körde med Viktor och vi körde lopp som låg mellan 11.1 till 12.0 vi sprang 11.5 tre gånger. Jag tyckte att jag hängde på honom bra och jag orkade alla lopp:) yay Inte så jobbig träning med den tog vääldigt mycket eftersom jag fick så mycket träningsvärk från träningen i går.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0