Min helg

har inte bloggat på hela helgen, har inte haft något speciellt att skriva om.
Har varit med Marcus hela helgen och inte gjort så mycket.
Fredags: Vi sov hos mig och kollade på Måns Möller så jävla bra program altså haha.
Lördag: Tränade jag själv i sätra, gick väldigt bra och senare när vi var hemma hos marcus så jag kollade på skins sesong 1 hela dagen. På kvällen kom Marcus kompisar och vi kollade på film och spelade xbox.
Söndag: Jag sitter här och är trött och skriver lite. Marcus ska iväg och köpa moppe i Värdö och jag kommer väll fortsätta att kolla på skins:D eller jag bör plugga ekonomi men vem fan orkar plugga under en helg... aah 
aa så såg min helg ut... hur såg eran helg ut? :D

saknar mitt röda hår.. Måste färga om snart... har börjat försvinna en hel del-.-
Inte världens finaste bild men det var den ända jag hade på Marcus dator.




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0