Höstlov

Den här veckan är det höst lov:D Ska ut och shoppa med mammsen på onsdag:)

I gårdagens träning gick sådär. Fick väldigt ont i magen och fick känningar i baksidan, Jag tyckte jag kände mig så lätt i kroppen och att det skulle gå bra.. Men jag körde 11st 100m lopp upp för en backe.
Men kunde inte köra mage och rygg övningar pga magen, men jag tycker jag kämpade på bra:)
Vi körde löpskoling (stavning?) upp för backen den här gången och alla 94 och neråt ska alltid göra så snabbt och vara först hela tiden...det stör jag mig på;)
Aja får ladda upp tills nästa pass och se hur det går.


//

Kommentarer
Postat av: Rikardmarlen

Thanks for the information

2010-12-25 @ 19:01:04
URL: http://rikardmarlen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0