Hemma igen.

Nu är jag hemma igen och har precis ätit och duschat.
Jag har ganska mycket jag måste göra denna vecka ...lite jobbigt men fattar inte varför jag sitter här och skriver då, men jag tycker det är kul att blogga även fast jag inte har så många som läser min blogg men jag uppskattar alla som gör det och ställer frågor till mig.

Träningen idag såg exakt ut som förra tisdagen ungefär. Vi gjorde samma uppvärmning, och olika övningar.
Idag körde jag 80 lopp igen med Crippe och Viktor, det gick mycket snabbare idag vi låg mellan 11.2 till 10.8 ungefär och det kändes bra för jag sprang med mina nya skor. Nya lätt viks skor, dom e rosa och vita:D
Vi körde 3x3 igen med fem mins fila i mellan sätten.

Har inte så mycket mer att säga mer att jag vart sjuukt trött idag:P

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0