Fråga från Lisa nr2



Hej Lisa igen!
Jag blir tränad av mina föräldrar och det är dom som lägger upp träningen.
Om du börjar i en klubb och då kommer dina tränare att lägga upp träningarna för varje gång.
Men nu när man börjar bli äldre ska man rikta in sig på en gren helst, Och jag har valt sprint och då bör man träna mer snabbhet och styrka men det beror helt på vad man behöver bli bättre på och vad man gillar att göra.
Jag har många mål och väldigt stora som jag lägger en hel del press på mig på.
Ett utav mina mål är att komma på pallen på sm  tex, vara med i stora tävlingar osv
Stockholm har många bra klubbar som du kan vara med i om du vill börja i en klubb och få börja tävla så småningom. 

MVH
// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0