Flummig träning idag.

Idag på träningen så var jag trött efter en lång prao dag med mycket buss resande, och det gjorde mig trött och lite flummig haha;)
Det var mycket fniff på träningen men jag tyckte det gick väldigt bra idag. Det blev ändå en positiv inställning på att jag ska klara av övningarna och göra dom rätt och inte slarva.

Vi körde lång uppvärmning med mycket strech och sen mycket övningar efter det.
Sen körde vi lite hopp till matta, mångsteg och en bens hopp m.m
Sen körde vi styrke övningar lite rump övningar, arm hävningar, plankan och även plankan på sidan.
Tog mycket på rumpan och framsidan idag och det behöver jag nog mycket av.

Snart ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon med för i morgon bär man sig åt Täby och Åkersberga hållet:)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0