Dagens fråga till er kära läsare!!

Hej en fråga som jag vill fråga er!! snälla svara ärligt och skriv gärna ert namn.

Jag har färgat håret rött för ett tag sen ser det ut som jag är GINGER pga det?
Jag blir kallad för det och jag undrar ser man inte skillnaden på rött och orange hår???

Ursäkta ifall rött är sjuukt snyggt och är en utav mina favorit färger och har alltid drömt om att få ha rött hår.
Nu kan mitt hår se lite orange/ljus brunt/rött artigt ut efter som färgen börjar försvinna pga mitt slitna hår...
Men sen jag kom första dagen till skolan efter färgningen har jag hört detta ord hela tiden... inte så kul men jag vet att folk gillar att jävlas med mig och jag påverkas utav det och jag vet jag bör bara ignorera men det är inte kul att bli kallad det när jag inte är ens närheten utav den färgen... aja

Tack för svar och era åsikter!


//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det är häftigt, vågat och snyggt!!

2010-11-11 @ 21:57:08
Postat av: Sofie

Din hårfärg är asball! Bry dig inte för du vet själv att det inte är sant! :)



Kramar Sofie

2010-11-14 @ 00:44:21
URL: http://sofienordberg.blogg.se/
Postat av: Finicia

Ville alltid färga håret rött förut. Kommer ihåg en gång för längesen när jag försökte tona mitt bruna hår rött, det blev lila.. haha. Men rött hår är fint, coolt och vågat! Jag gillar't! =)

2010-11-16 @ 13:43:48
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0