Arg:P

Idag har inte jag gjort ett piss i skolan. Först med morgonen hade värsta håltimmen sen så hade jag lunch sen efter det hade jag svenska det ända vi gjorde var att lyssna på rektorn som ville snacka om facebook och om man har blivit kränk osv. Vi diskutera lite om det och så. Sen skulle vi ha media kommunikation men då var läraren hemma med sjuk barn och vi gjorde typ ingenting sen så skulle jag ha webbdesign och så kom min andra lärare och så att han måste hem och köra sina barn. Och sen så skulle Linn komma hit och hälsa på och hämta teckningar hon gjorde i bilden förra året, men när hon kom till skolan kom jag på att läraren hade stuckit hem...så det var bara att åka hem igen, och nu är jag hemma... och måste göra massa saker.
kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0