Älvsjö

Idag var jag på Älvsjö mässan och pratade om ubg.
Morgonen börjar med att det är typ rekord lång kö ner till barkarby station och jag missar mitt gå mot stan, som tur var hade jag sällskap av en bra vän till mig som heter Sandra, vi hade som vanligt mycket att prata om så det var kul att få åka med henne på tåget.
Sen så när jag äntligen var framme mötte jag upp klasskompisen Dennis så gick vi tsm till mässan.
Det tog ett tag innan vi hittade vårat ''tält'' men vi hittade det senare, den låg lite av utkanten av alla andra men men:P På hemvägen fick vi sällskap av våran media kommunaction lärare Therese, trevligt trevligt. 
Nu ska jag spela LOL hihi:D:D:D
Sen blir det träning senare


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0