-10 grader ute:(

I morse var jag sjuk trött typ fick tvinga upp mig från sängen och när jag skulle till bussen såg jag att det var minus tio grader och jag satte på mig både mössa och vantar och till och med min palestina shal:D haha
Men när jag skynade mig till bussen för att inte missa den fick jag stå och vänta på den i en halvtimme-.-
Och självklart var det jätte mycket folk på bussen och jag hade väldigt tur att någon skulle av så jag kunde hoppa på där bak, och självklart kommer typ 10pers och trycker sig in men då kan inte dörrarna stängas och hon som köra gör inget utan bara sitter och väntar på att folk ska gå ut men ingen gör det.
Men sedan kommer vi väg, och självklart är det typ as lång kö ner till barkarby.
men så gick jag av en station innan barkarby och springer ner dit för att hinna emd kvart över tåget men sen när jag kommer till kungsängen så går inte bussen förs om en kvart så jag gick ner till skolan i kylan och när jag är framme får jag reda på att jag inte behövde vara i skolan....

hatar när folk inte kan säga att man är ledig på morgonen....

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0