Yoo,yo yo

Haha fin rubrik..
har precis haft foto lektion och jag satt och redigera lite bilder som jag har tagit.
Sate upp två bilder i våran 'utställnings rum'' i skolan, bilderna var på Malin som jag har redigerat och blev väldigt nöjd med.

Idag är det träning i sätra och i tisdags så körde vi stafett träning och det var lite för mycet instruktioner och jag vart förvirrad och fatta typ ingenting vad vi skulle göra haha det var lite komplicerat och det är komplicerat att förklara men aja jag är som jag är:P

Nu är jag jätte sugen på läsk men orkar inte gå ut och köpa... Jag har tänkt på att jag behöver lägga ner massa pengar på skolan... jag måste typ köpa mellanmål varje dag och om jag lägger ner typ 20-30 kr varje dag i ett år blir det mycket pengar... hah men jag tycker det är jobbigt att jag måste köpa mellanmål hela tiden bara för att vi sitter mycket vid datorn och då får jag ont i huvudet... men vad ska man göra.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0