Dec. 15, 2010

I morse fick jag sällskap till Barkarby med sandra, Det var sjukt mycket folk på bussen idag och det var sjukt låång kö så jag missa mitt tåg-.-
Jag skulle ha filmat idag men han vi skulle vara hemma hos typ banga...
Så hade hål tills nu, så nu har jag Svenska men orkar inte göra ett skit, är så jävla trött och har ont i huvudet.
Och det var så himla kallt i morse jag började gråta när jag gick till skolan från kungsängen.

Idag hade tre.orna sin jul show och vi kollade på det, Var måånga som kolla i år iaf men än förra.
Dem tog med bla våra musik videos och min var med(A) dom visade bara en liten del.
jag tänkte först nej det kommer inte bli så pinsamt, men när väl min kom så vart as pinsamt haha:P

Idag är det onsdag och det betyder att jag har ingen träning och jag kommer få vara med Marcus:D
Ska dra nu vi ses
caio

//miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0