Stanna eller åka?

Sitter och har lunch rast just nu óch ska ha engelska snart.
Efter det har jag svenska men jag tror jag åker hem och jobbar istället. Mycket skönare och mycket bättre. Fast nu på sista tiden har inte jag velat åka hem, jag har ändå på senaste tiden haft väldigt kul men klassen och inte velat åka hem. Men ändå så är det skönt att åka hem och kan få ta det lungt en stund. jag känner att jag kan jobba bättre själv hemma än att sitta i skolan i datasalen med klassen som bara snackar och håller på med andra saker haha, men jag ska skriva om kroppspråket som jag nämde förut. Jag funderar om det är bäst att åka hem eller stanna kvar... stanna kvar kan jag fråga om hjälp och få lite tips från Helena, Hemma ta det lungt, jobba med natur uppgiten och göra lite annat.. Men då måste jag få någonting gjort också, men det brukar jag få andå.

Jag hoppas att tågen håller sina tider nu på eftermiddagen annar lackar jag:D
För det är svin kallt ute och det var väldigt jobbigt att stå ute i kylan och vänta på tåg och buss..

//miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0