Snar är julen här!

Snart är det juuul:D

Vi ska fira hos min syrra nere i Kalmar.
Ska bli väldigt kul faktiskt, vi brukar alltid vara hemma så det kommer bli väldigt kul att fira på annat håll även fast det är hos syrran.
Men det är typ första året jag verkligen, verkligen ser fram i mot julen så mycket. Jag ser ju fram i mot det varje år men i år känns det något extra rolig känsla:D Och i år tror jag det är första gången jag köper så mycket julklappar, jag har sparat pengar till julklappar och satsat väldigt mycket i år :D 

Jag har gjort värsta snygga önskelista i photoshop:D Man ser inte så jätte bra... lev med det:D Jag önskar mig mest mjuka paket märker jag. 



vad önskar ni er?:)

// miss

Kommentarer
Postat av: Tova & Rebecka

så nice med juul! C:

2010-12-20 @ 17:37:02
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0