Sjung en sång för mig!

åkte hem iaf. Ska berätta en rolig sak som hände idag när jag åkte hem.
Jag gick till bussen, åkte till stationen och väntade på tåget. Då stod två killar ca 3 meter i från mig och den ena visste jag vem han var och såg honom på bussen och tåget i morse. Och han började sjunga massa gamla låtar, och sjöng tingeling låten fast på svenska som han hade översatt eller något. haha jag kunde inte sluta skratta, och hans polare kollade på mig och sa till honom att jag skratta men han fortsatte sjung sin sång...det var inte världens bästa röst, men där stod han och sjöng högt och tydligt.
Sen på tåget så skulle han berätta hur sen han var och hur hans morgon hade varit, Det som var så kul med det var att han ljög om att bussen var ca 20min sen fast den var tio, sen att tåget skulle komma om en halvtimme var rätt sen så på bussen till skolan i morse så råkade han klicka en station för tidigt och så gick han till skolan. Men han sa till sin kompis att han missa bussen och var tvungen att gå till skolan.. haha det var så kul att sitta och lyssna på vad han sa till honom efter som det inte var sant för jag såg honom på bussen.

haha, men nu är jag hemma och ska skriva på svenska uppgiften!

//miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0