Natur lektion

Nu har jag natur och sitter och skriver på raporten som ska vara inne på torsdag.'
Jag har inte skickat den till mig själv så den är hemma-.- smart av mig.... men aja, jag tänkte sitta och kolla runt på olika sidor och försöka hitta lite information.

jag tror inte jag kommer filma idag för ingen är här i min grupp så jag kommer någ få åka hem yay:D Då kan jag plugga innan tränignen, som jag vanligt vis inte hinner pga att jag slutar så himla sent och måste åka direkt till träningen efter skolan, jag hinner hem och äta lite sen åker jag. Lite jobbigt men måste nog börja vänja mig med det.


Snart julafton:D jag längtar så mycket, jag tror inte jag har längtat så här mycket efter julafron förut, känns det som. Vi kommer åka ner till min syster i Kalmar och så kommer vi fira där.
Jag har handlat lite julklappar men har många kvar, men det känns änddå bra, jag har kännt lungnet komma fram och är glad över att jag slipper stressen.
Min mamma är väldigt stressad om julhandling och planering..


Måste börja jobba nu, skriver senare:)

// miss fortunes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0