Miss fortune, The Bounty Hunter

Innan jag glömmer bort så tänkte jag skriva en kort inlägg om mitt blogg namn, det är några stycken som har frågat mig varför jag heter miss fortunes och det tänkte jag besvara nu;)

Jag spelar ett online spel som heter League of legends, http://www.leagueoflegends.com/
Och där finns en champion som jag verkligen blev kär i haha och hon heter miss fortune men det var upptaget och jag la ett ett s på.

Lite information.
Hennes riktiga namn är Sarah Fortune.
Hon är den snabbaste av alla pga henes fina klack skor;)
Hon använder sina två pistoler som kallas ''Shock and Awe''


Min darling:D<3 haha jag älskar henne hon är helt otroligt bra. Och sjukt snygg dessutom:D
Vi båda har rött hår och är båda snabba så jag tycker vi är ändå lite lika varandra:D


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0