Linn Danielson<3

Vill bara skirva ett inlägg till min älskade bästa vän.
Hon betyder sjukt mycket för mig och hon vet det väldigt mycket, men eftersom hon gjorde en sak för mig som betyder väldigt mycket för mig så känner jag att jag behöver ge något tillbaka.
Vi har bara känt varandra i ca 1½ år, vi började samma klass i ettan här på ubg och jag såg direkt att vi två skulle bli kompisar eftersom vi då klädde oss i så kallade 'alternativ stil' Och det hade jag rätt i, vi blev kompisar och inte bara kompisar vi blev väldigt tajta väldigt fort och vi skrattade, dansade och gjorde allt tillsammans:)
Det finns massa minnen som vi två har varit med om.
Det bästa med Linn är att jag kan berätta allt för henne, hon ställer upp för mig, Vi hittar alltid på roliga saker tillsammans, Jag kan lita på henne tilll 100% och det är inte många av mina förra vänner som jag kunde lita på till 100%

                         



Jag älskar dig min underbara vän<3

// Miss


Kommentarer
Postat av: Linn

Awh, gumman då <3



Självklart ställer jag upp för dig. Alltid.

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2010-12-21 @ 17:05:52
URL: http://dysthymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0