Jul klapparna

Nu är jag hemma från Jenny eller jag kom hem i går men har inte orkat blogga, orkar inte engtligen nu häller men jag har inget annat för mig.
Men iaf så kanske kommer det några bilder från jul men jag tänkte berätta vad jag fick i jul klapp iaf.
Jag fick: tre klockor, precis dom som jag ville ha, lila,röd och en blå. En tjock tröja av andreas en svart vanlig, syrran fick jag massa smyken. Jag fick även nya rosa hölurar från skullcandy as snygga:D
Av Marcus fick jag en 16 tum tv:D as söt och passar bra in till mitt rum:D
Sen fick jag 1000 kr i presentkort på new yorker och åhlens och make up store.
Kommer få presenter av mormor på tisdag:)

Det var nog allt om jag inte har glömt något. Jag hade in önskat mig något förutom pengar och kläder så jag är nöjd med de jag fick och framför allt tv:D

Nu ska jag äta tacos:D

//miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0