Jul handling

Idag har jag varit och handlat lite jul klappar till familjen.
Jag kan tyvärr inte säga vad jag har köpt efter som dom läser mig blogg lite då och då(A)
Men är riktigt nöjd med syrrans present och tror att hon kommer gilla den väldigt mycket:D
Vi åkte till Kista centrum och det var sjukt mycket folk, men vad förväntar man sig egnetligen alla är väll ute och handlar nu är det är snart jul och det är lördag.
Ikväll så kommer jag äta hos Marcus och sova kvar, I morgon är det träning igen men på ip för att det är tävling i sätra och jag är för stor för att vara med:P haha

Marcus sitter och spelar och jag sitter här vid datorn:P

Nu känner jag hur lättnaden kom efter jag kom hem och kände att jag är nästan klar med alla julklappar och det är ganska lång tid kvar till jul, men tiden går snabbt och snart är det jul igen:D

har ni handlat julklappar än då?;)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0