Jag är trött på SL!!

Jag är så jävla sur!
Jag är så jävla trött på sl!
Jag missa mitt tåg i morse pga typ kilometer långa köer så jag missar mitt tåg nere i Barkarby... Folk tar bilen för att sl inte kan hålla sina tider.. Det gör så att det blir kö och bussen hamnar i kö. dess utom var bussen helt full, Jag stod bakom en kille som verkligen pressades mot mig. och folk pressades in och jag hade tur att jag kom med iaf.
Sen så måste jag vänta i en hel halvtimme och under den halvtimmen åker det 6st tåg mot stockholm central men tåg mot bålsta tänker dom inte åka åt-.-

Snacka inte sl om att dom skulle förbättra sig till vintern iår?
Jag tror inte det...
Ah

//miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0