Italien.

Juste idag så frågade min lärare om jag ville följa med till Rom i Italien där jag ska bo med en familj och tillbringa en vecka där tillsammans med dom. Åka runt i Italien och se deras saker dom har där och så. Sen så ska en från Italien komma hem till mig...det vette fan om jag vill:P haha nej men ärligt tror jag inte det är så kul att bo hos mig eftersom jag tränar ofta och det ända jag gör hemma är att sitta vid datan och spelar lol eller är med Marcus... Min lärare ba men det är ju bara en vecka kan du inte bara hoppa över träningarna? jag ba neeej:P haha Nej men man ska typ åka runt i sthlm och visa runt och gå på massa saker, men när ska man ha tid med det? vi har ju massa läxor och skit... man kanske slipper det(a) Men lätt att jag följer med till Rom iaf:P men jag ska tänka på det... Det jobbiga är att jag inte kan så bra engelska...
haha Jag och Sofie vill åka till Rom för att typ shoppa inte kolla på massa statyer och sånt tjavs haha:P

Någon som har varit i Rom?
Har hört att det är fint där och så, men ändå:P

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0