Idol finalen

Jag har inte följt idol i huvudtaget men vi kollade på finalen igår när alla vuxna satt och sjöng sina snapsvisor, men jag tyckte att Jay var en värdig vinnare han var sjuk duktig och han passar väldigt bra i ett rock band.
Fast jag tyckte att Minnah (eller hur det stavas) sjöng vinnar låten bättre och passade henne bättre, men eftersom jag är en rock tjej så hejade jag på Jay och tydligen så fick han 70% av rösterna och Minnah 30% så han var väldigt överlägsen.

Och läste i tidningen igår om deras ''treangel drama'' och tycker det var lite överdrivet, men går ju media så jag kan det dära, jag vet vad jornalister tänker. Men sen läste jag idag att Jay och Minnah drev om det och Jay är tsm med sin tjej igen.

Tycker du att rätt person vann?

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0