Hollywoodfruar och pensionärs jävlar.

Har kollar på Hollywoodfruar nyss, haha tycker att det är så kul att kolla på, Och kollar nu på pensionärs jävlar, himla roligt program:P

Men nu är jag klar med samhälls uppgiften och har kommit en bra bit i natrur raporten som ska vara klart på torsdag!

Jag tyckte att frågorna som vi fick var svåra och jag kunde inte koncentrera mig i skolan så gjorde dem hemma i stället. Oftast får jag inget gjort i skolan känns det som, älskar att jobba hemma istället.
Inte bra..inte bra men vad ska jag göra...
I morgon börjar jag halv nio och slutar seeent, hoppas att vi ska filma i morgon:D  Har rörlig bild som sista lektion.
Ny bild på mig. Nästan helt oredigerad, har bara fixat kontraster och lite ljus, och drog ner färg mättnaden:)
Brukar annars redigera rätt så mycket, det är roooligt;)


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0