Hemma:D

Nu är jag hemma efter en jobbig styrke pass på Hässelby ip.
Vi körde mark lyft och jag har inte gjort det någon gång men idag körde jag det för första gången och jag lyfte ca 45 kilo tror jag, var as tungt:P haha  Men det gick, hade lite pepp musik på radion och jag kände mig lätt i kroppen, mycket skönt efter som det brukar inte gå så bra på träningarna för mig när vi kör styrka.. (finns vissa anledningar) Men som sagt idag körde jag igenom allt och det kändes bra i kroppen.
Vi körde lite ben böj,(Med ett ben uppe på en plint) där tog jag inte så mycket vikter för vi skulle köra en många serier. Tog som fan i framsidan haha
Vi körde lite magövningar på slutet också. Hade sjukt ont i händerna efter allt lyftande idag och mina ben är helt körda och jag känner att mina axlar känns tunga. 

Så nu när jag är hemma sprang jag till tv för att se robinson som jag missade i torsdags.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till Marcus.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0