Hemma från träning och sen blir jag fast framför tv:n

Ja Tova & Rebecka visst är julen underbar:D
En kommentar som jag fick från tjejerna:D

Nu är jag hemma från träningen, vi gjorde inte så mycket eller asså vi gjorde massa små övningar som tex hopp och så. Vi körde lite start/tramp över koner och kände att det känns väldigt bra, det går framåt :D
Jag känner mig taggad till nästa tävling redan, och det känns ju bra eller det är väldigt bra:D

Snart ska jag kolla på SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR:D är inte det världens underbaraste program?
Maria är för härlig alltså:) jag diggar fan henne. I ettan innan jag visste vem de var så gjorde en kille i min klass Marcus en parodi med henne och typ drev med henne som fan och det han gjorde så fick jag fel uppfattning men när jag kollade på programmet blev jag helt chockad hon var inte så överdriven som han gjorde. Läser hennes blogg till och med hennes barn också;)
//miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0