Hemma från kylan.

Gud vad kallt det är. stod och vänta på tåget måt skolan i ca 20 min kaaalt:(
Iaf, nu är jag hemma och har inte haft tid att uppgratera men nu gör jag det.
Idag har jag och mina två kompisar snackat med rekorn om skolan. Vi har fått en uppgift som vi ska ta reda på saker om skolan som vi sedan ska göra ett video klipp av sen.
Sen hade vi dans på indrotten... wiiho tänkte jag för jag trodde vi skulle typ dansa hipp hopp men nej utan typ finsk polka och massa andra skit saker haha:P
aja gick snabbt över:P
Nu sitter jag här och väntar på att Marcus ska komma och läman saker jag glömde hos honom igår och ska snart åka iväg och träna igen.
Har sjukt ont i kroppen efter all träning igår, haha kan knappas skratta.

men ska chila nu har det göttt
caio caio

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0