Helgen!

Fredags var jag hos Marcus och spela xbox med Danne.
Vi gjorde inte så mycket har jag för mig, köpte godis och tog det lungt.
Lördags åkte vi till kista, jag köpte lite jul klappar och en tjock tröja till mig, som jag verkligen älskar:D Den är super snygg:D
Kvällen var det fest hos Marcus kompis David, Det var roligt, jag kände ingen förut om Marcus och David men det var kul att se alla fulla och snacka massa roliga saker, Jag var typ den ända som var nykter eftersom jag skulle ha träning idag och det var skönt. Var fan roligare att snacka med David kompisar om olika saker.
Söndag träningen som jag skrev i inlägget under;)

Snart looov:D yaay
God jul och gott nytt år //miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0