Fredag:D

Entligen är det fredag igen och i helgen ska jag spendera helgen hos Marcus.
Ikväll ska vi på julbord med hans familj och deras kompisar, kommer bli mysigt.

Just nu har jag fotolektion och redigerar massa nattbilder som jag tog med Marcus förra helgen och våran lärare hade nyss en helt underbar genom gång. Han visade massa saker man kan göra i nya ps5 som vi kommer få efter jul, längtar som tusan kan jag säga:D Den verkar vara fett awsome:D

Han visa oss om hur man kan leka med bilderna igenom att använda färger och lägga till olika effekter i färg och det var fett nice:D


Jag älskar leoparder och jag hittade en underbar bild som jag verkligen älskade. Hittade den på google.
Är den inte för underbar?? Det är feet fiin!!

Leoparder är så himla vackra...finns ingen annat djur som är vackrare:)

Nu ska jag redigera vidare skriver senare:D

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0