:D

Nu har jag precis kommit hem till Marcus, vi har varit och köpt massa gooodis och lite cider inför kväll. För i kväll så ska vi ha gäster här som är bjudna hit för julbord, trevligt trevligt:P

Just nu sitter Marcus spelar ett spel som vi köpte i onsdags.
Han sa till mig att han önskade sig det här spelet i jul klapp och ville verkligen ha det men han kunde tydligen inte hålla sig till jul så vi åkte och köpte det i onsdags och nu är han väldigt insatt i det och verkar gilla det väldigt mycket:P

Juste idag när jag kom hem från skolan och var i Barkarby så kom en kille fram till mig han kan väll ha varit ca 16-17 år och frågade mig blygt ifall jag kunde köpa cigg till honom så sträckte han fram 40spänn till mig, Jag kollade ner på pengarna och sen upp på honom och sedan så kollade jag när min buss skulle komma, men den skulle komma om 7 min annars hade jag tagit pengarna och stugit till bussen och åkt hem men vad elak jag är hahah men så sa jag til honom att jag tyvärr inte är över 18 då kollade han förvånat mot mig och tog ner handen och böjde huvudet och gick. han måste ha trott att jag var 18 eller äldre och det tar jag som en komplimang:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0